بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلودترینروسیو وکرک وآپدیت بازی های کامپیوتری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
آراد
12:53
شنبه 30 دی 1391

دانلود بازی Call Of Duty Black Ops 2 برای PC + کرک

 

دانلود بازی Call Of Duty Black Ops 2 با لینک مستقیم + کرک SKIDROW

منتظر نسخه کم حجم BlackBox بازی باشید …

کرک جدید و تست شده ۳DM به پست اضافه شد.

برای دانلودبه ادامه ی مطالب بروید.

تعداد بازدید از این مطلب: 1216
برچسب‌ها: Black Ops 2 Black Ops 2 دانلود call of duty 9 call of duty 9 دانلود Call Of Duty Black Ops 2 Call of Duty Black Ops 2 با کرک اسکیدرو call of duty Black Ops 2 دانلود Call Of Duty Black Ops II COD BO 2 بازي Black Ops 2 بازي Call of Duty: Black Ops 2 بازي Call of Duty:Black Ops 2 باري PC بازی Black Ops 2 بازی Call Of Duty Black Ops 2 بازی call of duty: black ops ii بازی ندای وظیفه 9 بازی کال آو دیوتی 9 بلک آپس 2 با کرک خريد اينترنتی بازی Call of Duty Black Ops 2 خريد بازي Call of Duty: Black Ops 2 خريد پستي بازي Call of Duty Black Ops 2 خرید Call of Duty Black Ops 2 خرید اینترنتی Call of Duty Black Ops 2 خرید اینترنتی بازی Black Ops 2 خرید بازی Black Ops 2 خرید بازی Call of Duty Black Ops 2 خرید بازی بلک اپس 2 خرید بازی کال آو دیوتی 9 خرید بازی کالاف دیوتی 9 خرید پستی black ops 2 خرید پستی Call of Duty Black Ops 2 دانلود BLACK OPS 2 دانلود BlackBox Black Ops 2 دانلود CALL OF DUTY 9 دانلود call of duty 9 با لینک مستقیم دانلود Call Of Duty Black Ops 2 دانلود بازي Call of Duty Black Ops 2 دانلود بازي Call of Duty: Black Ops 2 براي PC دانلود بازی Black Ops 2 دانلود بازی Black Ops 2 برای پی سی دانلود بازی Black Ops II دانلود بازی call of duty 9 دانلود بازی CALL OF DUTY BLACK OPS 2 دانلود بازی Call of Duty Black Ops 2 برای pc دانلود بازی Call Of Duty Black Ops II دانلود بازی Call of Duty: Black Ops II برای پی سی دانلود بازی بلک اپس 2 دانلود بازی ندای وظیفه 9 دانلود بازی کال آو دیوتی 9 دانلود بازی کال اف دیوتی بلک اپس 2 دانلود بازی کالاف دیوتی 9 دانلود بلک اپس 2 دانلود تریلر جدید کال آف 9 دانلود كال اف ديوتي 9 دانلود مستقيم Call of Duty: Black Ops 2 دانلود مستقیم بازی Call Of Duty Black Ops II دانلود نسخه فشرده بازی Call Of Duty Black Ops II با لینک مستقیم دانلود نسخه نهایی بازی call of duty 9 دانلود نسخه کامل بازی ندای وظیفه 9 دانلود کرک black ops 2 دانلود کرک Call of Duty Black Ops II دانلود کرک نهایی Call Of Duty Black Ops II سیستم مورد نیاز CALL OF DUTY BLACK OPS 2 فروش Call of Duty: Black Ops 2 فروش اینترنتی بازی Black Ops 2 فروش اینترنتی بازی Call of Duty Black Ops 2 فروش بازی Call of Duty Black Ops 2 كرك بازي Call of Duty: Black Ops 2 نسخه BalckBox بازی call of duty black ops 2 نسخه بلک باکس بازی call of duty black ops 2 نسخه نهایی بازی Call Of Duty Black Ops II نسخه کم حجم Black Ops 2 نسخه کم حجم بازی call of duty black ops 2 ,
موضوعات مرتبط: دانلودبازی , ,
آراد
16:17
جمعه 29 دی 1391

برای دانلود نرم افزاراز لینک زیراستفاده کنید.

نرم افزار نمایش اطلاعات کارت گرافیک

تعداد بازدید از این مطلب: 818
موضوعات مرتبط: دانلودنرم افزار , ,
بازدید : 818
آراد
16:16
جمعه 29 دی 1391

برای دانلودنرم افزاراز لینک زیر استفاده کنید.

دانلود نرم افزار نمایش اطلاعات سخت افزاری

تعداد بازدید از این مطلب: 818
موضوعات مرتبط: دانلودنرم افزار , ,
بازدید : 818
آراد
16:7
جمعه 29 دی 1391

far cry 3

برای دانلودبه ادامه ی مطالب بروید.

تعداد بازدید از این مطلب: 996
موضوعات مرتبط: کرک , ,
آراد
16:1
جمعه 29 دی 1391

پچ جدید بازی PES 2013 با نام Pesedit 2013 Patch 2.8 منتشر شد. در حال حاضر جدیدترین پچ گروه Pesedit این پچ بوده و بازی شما را به جدیدترین نقل و انتقالات زمستانی تبدیل خواهد کرد برای دانلود و همچنین دیدن امکانات این پچ به ادامه مطالب بروید

دانلود پچ Pesedit برای Pes 2013 نسخه ی 2.8
تعداد بازدید از این مطلب: 849
موضوعات مرتبط: پچ وآپدیت های بازی ها , ,
آراد
15:58
جمعه 29 دی 1391

نسخه Stronghold Crusader HD را در پست قبلی برای علاقه مندان به این بازی قرار دادیم که در منوی قسمت دانلود بازی های کامپیوتر قابل دانلود است حال نسخه دیگری از بازی جنگ های صلیبی با نام Stronghold HD رو آماده کردیم تا ۲ بازی HD شده توسط استودی Firefly رو تکمیل کرده و هر ۲ را برای دانلود قرار داده باشیم این ۲ نسخه به کل بافت های گرافیکی آن عوض شده و حتما توصیه می کنیم دوباره این بازی را تجربه کنید

دانلود بازی Stronghold HD

تعداد بازدید از این مطلب: 798
موضوعات مرتبط: دانلودبازی , ,
آراد
15:50
جمعه 29 دی 1391

medal-of-honor-warfighter

برای دانلودکرک وسیووآموزش استفاده ازآن به ادامه ی مطالب بروید.

تعداد بازدید از این مطلب: 828
موضوعات مرتبط: کرک , ,
آراد
15:41
جمعه 29 دی 1391



براي انجام اين كدها با فايل با نام hitman.ini را كه در شاخه اين بازي است باز كنيد
و عبارت زير را به آن اضافه كرده و در حين بازي كدها را وارد كنيد:
Enable cheats 1

كدهاي تقلب بازي:

حالت بمب = IOIER
حالت صحنه آرام = IOISLO
سلامتي كامل = IOIHITLEIF
دسترسي به حالت كشنده = IOILEPOW
وجود يا عدم وجود جاذبه = IOIGRV
دسترسي به اسلحه = N6IOINGUN
نيروي مخصوص = IOIPOWER
دسترسي به تمام اسلحه ها و آيتم ها = IOIGIVES
حالت نسوز شدن = IOIRULEZ

تعداد بازدید از این مطلب: 967
موضوعات مرتبط: کدتقلب بازی ها , ,
بازدید : 967
آراد
12:41
جمعه 29 دی 1391

این بازی یازدهمین سری ازTest Driveمی باشد که امروز منتشر شد گیم پلی این بازی مانند سری های گذشته است و در آن بیش از۵۰نوع ماشین فراری وجود دارد که با توجه به سبک و مهارت خود می توانید اتومبیل دلخواه خود را انتخاب کنید و به رقابت با دیگر رقبا بپردازید ناشر این بازی کمپانی نام آشنایAtariاست.در این سری بر خلاف سری های قبل افکتهای تخریب نیز و جود دارد.شما می توانید با رجوع به ادامه مطلب کرک سالم و تست شده این بازی را از mysteryhome دریافت کنید.

برای اولین بار میان تمام سایت های ایرانی

تعداد بازدید از این مطلب: 1130
موضوعات مرتبط: کرک , ,
آراد
12:40
جمعه 29 دی 1391

همان طور که می دانید با نزدیک شدن به سال۲۰۱۳میلادی بازی های کمی وارد بازار می شود اما نگران نباشید چون تا این لحظه بازی های جالبی منتشر می شوند که ارزش بازی کردن را دارند بازیHammerfightیک مینی گیم بسیار جالب است که امروز کرک شد و حالا می توانید کرک این بازی زیبا را از mysteryhome دانلود کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 2000
موضوعات مرتبط: کرک , ,
آراد
12:38
جمعه 29 دی 1391

Waking Marsبازی جدیدی است که امروز منتشر و کرک شد که هم اکنون می توانید کرک ریلودد این بازی را در ادامه مطلب از mysteryhome دانلود کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 1252
موضوعات مرتبط: کرک , ,
آراد
12:35
جمعه 29 دی 1391

با سلام به شما بازدیدکنندگان پارسیان گیم,از امروز به سایت موضوعی جدید اضافه کردیم با عنوان”دانلود بازی هایPSP”که اولین پست در این موضوع را به بازیNeed for Speed Carbon:Own the Cityاختصاص داده ایم,خوب سری بازی هایNFSدیگه نیازی به توضیح نداره و همه آن را می شناسند,برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

لینک دانلود از سرور پرشین گیگ اضافه شد

تعداد بازدید از این مطلب: 1084
موضوعات مرتبط: دانلودبازی برایpsp , ,
آراد
12:33
جمعه 29 دی 1391

Atari Classics Evolvedیک بازی شبیه ساز تانک برای کنسولPSPاست که شما در این بازی نقش یک راننده تانک را دارید که با نابود کردن تانک های دیگر به مراحل بالاتر راه پیدا می کنید،همچنین می توانید در دو سبک کلاسیک و مدرن تانک خود را برانید و از بازی لذت ببرید.برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

دانلود از سرور پرشین گیگ

تعداد بازدید از این مطلب: 984
موضوعات مرتبط: دانلودبازی برایpsp , ,
آراد
12:31
جمعه 29 دی 1391

Devil May Cryبازی زیبا و جذابی هست که به تازگی توسطNinja Theoryمنتشر شده،خیلی ها منتظر انتشار این بازی بودند که بالاخره منتشر شد ولی برای دو کنسولPS3وXbox360که تقریبا یک هفته دیگه برایPCمنتشر خواهد شد،از این رو mysteryhome تریلری از قسمت های مختلف و شخصیت های این بازی را برای کسانی کهPCدارند و هنوز منتظرند آماده کرده است که می توانید آن را در ادامه مطلب دانلود کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 1054
موضوعات مرتبط: ترینر , ,
آراد
12:28
جمعه 29 دی 1391

حتما خیلی از شما بازیMetal Slugرو می شناسید بازی که خیلی وقت پیش برای کنسولPS1عرضه شد و به سربازان کوچک معروف شد و طرفداران بسیاری پیدا کرد کم کم که کنسول های جدید آمد این بازی هم برای آن ها منتشر شد،امروز mysteryhomeنسخهXX(معروف به دو ایکس)این بازی را برای کنسولPSPآماده کرده است که شما می توانید آن را در ادامه مطلب دانلود کنید،همچنین شما می توانید این بازی را از طریقWiFiبین دو کنسولPSPبه صورت دو نفره بازی کنید.

دانلود از سرور PersianGIG


 

تعداد بازدید از این مطلب: 1083
موضوعات مرتبط: دانلودبازی برایpsp , ,
آراد
12:25
جمعه 29 دی 1391

به تازگی تریلری از بازی جذابArmy Of Two Devils Cartelمنتشر شده که اوج هیجان و لذت رو در این بازی به نمایش می کشه،این بازی در ۲۶مارچ ۲۰۱۳ منتشر خواهد شد،mysteryhomeاین تریلر را برای شما آماده کرده که می توانید آن را در ادامه مطلب دانلود کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 909
موضوعات مرتبط: ترینر , ,
آراد
12:21
جمعه 29 دی 1391

اگر شما هم از آن دسته گیمرهایی هستید که می خواهید از بازی کردن خود عکس و فیلم تهیه کنید نرم افزارFrapsمی تواند نیاز شما را بر طرف کند،Frapsیکی از کاربردی ترین نرم افزار ها در این زمینه است که با تنظیمات و قابلیت های مختلف به بهترین نرم افزار در زمینه تهیه فیلم و اسکرین شات از درون بازی تبدیل شده است،mysteryhomeجدیدترین ورژن این نرم افزار را برای شما آماده کرده است که می توانید آن را در ادامه مطلب دانلود کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 1043
موضوعات مرتبط: دانلودنرم افزار , ,
آراد
16:22
پنج شنبه 28 دی 1391

در ظاهر خیلی راحت می توان Sleeping Dogs را یک کپی از GTA نامگذاری کرد، ولی این بازی چه چیز مجزایی جز سبک تضمین شده Rockstar دارد؟ بازی جدید UFG از عناوین بزرگی مثل Assassin’s Creed ،Just Cause ،Batman: Arkham City و فیلم های دهه ۸۰ و ۹۰ سینمای ژاپن الهام گرفته است. این یک بازی است که با افتخار به الگوهای خود اشاره می کند و هیجان بسیاری را به همراه دارد. داستان Sleeping Dogs در مورد یک پلیس هنگ کنگی به نام وی شن (Wei Shen) است. او در این شهر به دنیا آمده، ولی در آمریکا بزرگ شده و برای کسب درآمد بیشتر به ژاپن آمده است.او سری به دوستان قدیمی خود می زند و متوجه می شود که آن ها حالا به تبهکارهای خرده پایی تبدیل شده اند که در پایین ترین سطح فقر هنگ کنگ زندگی می کنند. وی در حقیقت یک پلیس مخفی است که می خواهد وارد یک گروه خلافکار شود. UFG عاشق فیلم های اکشن هنگ کنگی است و این موضوع را در سرتاسر Sleeping Dogs مشاهده می کنیم. شاید این بازی از Open-Worldهای زیادی الهام گرفته باشد و فضا و داستانی شبیه به فیلم های جان وو (John Woo) دارد. وی شن یک قهرمان اکشن معمولی در فیلم های هنگ کنگی است. او سرسخت و با اعتماد به نفس است. داستان بازی نه تنها به خودی خود جذاب است، بلکه به گیم پلی بازی هم کمک می کند و در طول بازی شما می توانید با به دست آوردن XP حرکات جدید در مبارزه یاد بگیرید و یا لباس ها و ماشین های متفاوتی را آزاد کنید.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی، نسخه نهایی SKIDROW بازی|

 

sleeping dogs pc cover small دانلود بازی Sleeping Dogs برای PCبرای دانلودکردن وخواندن داستان بازی به ادامه ی مطالب بروید.

تعداد بازدید از این مطلب: 824
موضوعات مرتبط: دانلودبازی , ,
آراد
16:17
پنج شنبه 28 دی 1391

دانلود بازی GTA San Andreas Original

 

دانلود بازی GTA San Andreas Original

 

بازی فوق العاده جذاب و هیجانی GTA San Andreas Original که توسط کمپانی پرآوازه و مشهور Rockstar در سال ۲۰۰۵ برای PC منتشر شد ، این بازی شروع یک شگفتی برای نسخه ی بعدی یعنی GTA IV بود پس از نسخه ی GTA Vice City این نسخه سروصدای بسیار زیادی به پا کرد و کمپانی قدرتمتد Rockstar با انتشار GTA IV طرفدار بیشماری پیدا کرد و در آنجا بود که تمام رغبای خود را کنار زد گرچه تاکنون بازی به زیبایی و هیجانی سری نسخه های GTA منتشر نشده اما می توان گفت که سری نسخه های این بازی همیشه با تغییران بسیار چشم گیری همراه بوده و این مسئله یکی از رمزهای موفقیت این بازی است قهرمانان جدید ، دوستان جدید ، قوانین جدید همگی از تغییراتی هستند که در نسخه های جدید از GTA میبینیم ، در San Andreas شما به شهر سان آندریاس خواهید آمد اما توسط پلیس دستگیر می شوید و پس از مدتی آنها شما را در یک کوچه ای از ماشین به بیرون پرت خواهند کرد حال شما هیچ چیزی جز یک دست لباس که بر تن دارید چیز دیگری ندارید و باید برای زنده ماندن دست به هر کاری بزنید و با سیاستمداران ، بازرگانان ، باندهای خیابانی ، قاچاقچیان مواد مخدر و اسلحه و….رابطه برقرار می کنید و از هر راهی برای پول درآوردن باید استفاده کنید ، گرافیک بازی بسیار روان و قابل قبول است و بافت بازی نیز خوب بوده و در مقایسه به نسخه قبلی بسیار بهبود یافته است GTA San Andreas دارای مراحل بسیار جذاب و مهیج بوده که به شما کاربران عزیز پی سی دی پیشنهاد می کنیم که اگر تاکنون تجربه ی این بازی را نداشته اید آن را دانلود کنید

برای دانلودبه ادامه ی مطالب بروید.

تعداد بازدید از این مطلب: 2927
برچسب‌ها: GTA5دانلودبازی ,
موضوعات مرتبط: دانلودبازی , ,
آراد
16:14
پنج شنبه 28 دی 1391



برای دانلودبازی به ادامه ی مطالب بروید.

تعداد بازدید از این مطلب: 1764
برچسب‌ها: دانلودبازیgtaIV ,
موضوعات مرتبط: دانلودبازی , ,
آراد
15:13
پنج شنبه 28 دی 1391

نسخه سوم از سری بازی های Assassin’s Creed در مورد انقلاب آمریکا و مبارزه آن ها با بریتانیا است.در ACIII در شهرهایی مانند بوستون، نیویورک و فیلادلفیا قرار می گیرید، اما محیط بازی با وجود این شهرها، همچنان وحشی است و از خشونت بالایی برخوردار است. در دموی به نمایش درآمده، بازیکنان کانر را مشاهده می کنند با استفاده از محیط بازی و درختان مختلف و ساختمان ها، مسیرش را طی می کند. آقای الکس هاچینسون (Alex Hutchinson) کارگردان بازی می گوید: "شکل معماها و بالا رفتن از چیزهای مختلف در این بازی متفاوت است. یکی از قسمت های خوب این بازی انیمیشن های کانر است که بسیار زیبا از کار درآمده اند. همچنین شکل بازی به گونه ای است که بازیکنان می توانند معماهای آن را حل کنند، چون المان های آشنایی برای حل کردن آن ها در نظر گرفته شده اند.شخصیت بازی می تواند از بین درختان عبور کند و یا در بوته ها پنهان شود. او از طبیعت وحشتی ندارد و خودش را بخشی از آن می داند. در یکی از مراحل، کانر به شکلی مخفیانه وارد کمپ نیروهای انگلیسی می شود. او از مسیرهای کوهستانی و آبی، راه خودش را به این کمپ باز می کند و به شکلی حرکت می کند که کسی متوجه او نشود. کانر کمپ را بررسی می کند و چیزی نظرش را جلب می کند

 

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

Assassins Creed III XBOX360-COMPLEX

 

Assassins.Creed.III دانلود بازی Assassin’s Creed III برای XBOX360

 

تعداد بازدید از این مطلب: 1199
موضوعات مرتبط: دانلودبازی , ,
آراد
14:54
پنج شنبه 28 دی 1391

 

 

 

 

| دانلود بازی Call Of Duty Black Ops II برای XBOX 360 |

در این پست سپید دانلود بازی معروفی را که همه شما آن را می شناسید را برای دانلود رایگان شما آماده نمودیم. با اطمینان کامل می توان به این موضوع اشاره کرد که سری Call of Duty پرطرفدارترین بازی های موجود در بازار هستند و هیچ بازی دیگری را نمی توان در نزدیکی این عنوان مشاهده کرد. پس از سر و صداهای زیاد، سرانجام بازی Call of Duty: Black Ops II معرفی شد. داستان در سال ۲۰۲۵ رخ می دهد و این موضوع بیانگر این است که در این بازی با تجهیزات نظامی جدید و چیزهای پیشرفته ای مواجه می شوید که احتمالاً در حال حاضر در مرحله آزمایشی قرار دارند یا هنوز طرح هایی از آن ها منتشر شده اند. همچنین بخش هایی از بازی در دهه ۸۰ میلادی رخ می دهند که در آنجا در نقش شخصیت های وودز (Woods) و میسون (Mason) قرار می گیرید که در نسخه اول سری Black Ops حضور داشتند. داستان بازی توسط شخصیت وودز روایت می شود و بیانگر این است که او پس از اتفاقات نسخه اول جان سالم به در برده است. در سال ۲۰۲۵ نیز بازیکنان در نقش پسر الکس میسون (Alex Mason) قرار می گیرند که دیوید میسون (David Mason) نام دارد. در سال ۱۹۸۰ هم در نقش خود الکس قرار می گیرید. جنگ اصلی این بازی میان آمریکا و چین رخ می دهد که همان مبارزه های سال ۲۰۲۵ خواهد بود. جنگ هایی که به جنگ سرد دوم (Second Cold War) معروف شده اند. شما میتوانید در ادامه مطلب این بازی جذاب را از لینک مستقیم به صورت کاملا رایگان دریافت نمائید.

این نسخه از بازی که برای XBOX 360 تولید شده است، نسخه معتبر و سالم XBOX360ISO میباشد که به صورت Region Free و با فرمت iso در اختیار شما عزیزان قرار میگیرد.blackopsii cover small دانلود بازی Call Of Duty Black Ops II برای XBOX360

تعداد بازدید از این مطلب: 910
موضوعات مرتبط: دانلودبازی , ,
آراد
14:23
پنج شنبه 28 دی 1391
آراد
14:59
دو شنبه 25 دی 1391

COD7 Operaciones Negro

برای دانلودآپدیت های بازیCall Of Duty Black Ops2به ادامه ی مطالب بروید.

تعداد بازدید از این مطلب: 1123
موضوعات مرتبط: آپدیت های بازی ها , ,
آراد
14:54
دو شنبه 25 دی 1391

سومین آپدیت بازیCall Of Duty Black Ops2امروز منتشر شد این آپدیت نسبت به آپدیت قبلی امکانات بیشتری دارد و باگ بیشتری را رفع می کند همچنین دوستانی که به هر دلیل قادر به اجرای این بازی نیستند حتما این آپدیت را امتحان کنند.برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 1054
موضوعات مرتبط: آپدیت های بازی ها , ,
آراد
14:52
دو شنبه 25 دی 1391

آپدیت جدیدی از طرفReloadedمنتشر شده برای کسانی که در سیو کردن بازیFar Cry3مشکل دارند این آپدیت برای نسخه هایی است که توسطReloadedکرک شده و روی نسخه هایی مانندSkidrowجواب نمیده. همین مشکل سیو نکردن بازی در نسخه کم حجم بلک باکس وجود دارد که با استفاده از این آپدیت این مشکل حل خواهد شد.برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 1083
موضوعات مرتبط: آپدیت های بازی ها , ,
آراد
14:50
دو شنبه 25 دی 1391

پچ جدیدی برای بازیPES 2013از طرف شرکت کونامی منتشر شده که توسط ریلودد کرک شد,با نصب این پچ بسیاری از باگ های بازی رفع شده و کنترل توپ بهتر و بازی روانتر می شود همچنین تیم های جدید,نقل و انتقالات نو و لوازم جدید,حتی استادیوم های جدید نیز اضافه می شود.

عکس های بازی فیفا 2013-والپیپر بازی فیفا fifa13

تعداد بازدید از این مطلب: 860
موضوعات مرتبط: پچ وآپدیت های بازی ها , ,
آراد
14:46
دو شنبه 25 دی 1391

تقریبا چند وقت پیش بازی DLCبازیDishonored Dunwall City Trialsامروز ترینر مخصوص به اینDLCرا برای شما آماده کرده ایم تا بیشتر از پیش از این بازی لذت ببرید همچنین این ترینر روی نسخه های عادی این بازی قابل اجراست.برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 920
موضوعات مرتبط: ترینر , ,
آراد
14:43
دو شنبه 25 دی 1391

با سلام در این پست۲ترینر بازی زیباEndless Spaceرا برای شما آماده کرده ایم که با این۲ترینر می توانید مراحل سخت بازی را پشت سر بگذارید.برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید و این دو ترینر بازی زیباEndless Spaceرا از پارسیان گیم دانلود کنید.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 880
موضوعات مرتبط: ترینر , ,
آراد
14:41
دو شنبه 25 دی 1391

در این پست برای شما سیوگیم بازیAssassins Creed 3را آماده کردم برای دوستانی که در مراحل بازی مشکل دارن یا مایل نیستند بازی کنند که می توانند با سیو این بازی تمام مراحل رو باز کنند این سیوگیم ۱۰۰% و کامل هست که می توانید آن را در ادامه مطلب دانلود کنید.

این سیوگیم روی تمام نسخه های کرک این بازی تست شده

تعداد بازدید از این مطلب: 873
موضوعات مرتبط: سیوگیم , ,
آراد
14:38
دو شنبه 25 دی 1391

کم تر کسی است که با سری ارباب حلقه ها آشنایی نداشته باشد بازیLEGO The Lord Of The Ringبا الهام گرفتن از این موضوع توانسته بهترین بازی

در این رابطه باشد که هم اکنون پارسیان گیم سیو کامل این بازی جذاب را در اختیار شما می گذارد که می توانید با رجوع به ادامه مطلب

آن را دانلود کنید و از این بازی نهایت لذت رو ببرید.

تعداد بازدید از این مطلب: 1036
موضوعات مرتبط: سیوگیم , ,
آراد
14:36
دو شنبه 25 دی 1391

در این پست برای شما سیو بازیFar Cry 3را آماده کردم این سیو گیم کاملا تست شده می باشد و روی تمام نسخه های این بازی قابل اجراست.برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید و این سیوگیم را از پارسیان گیم دانلود کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 993
موضوعات مرتبط: سیوگیم , ,
آراد
14:33
دو شنبه 25 دی 1391

Karatekaیک بازی زیبا و جذاب در سبک کارتونی می باشد که امروز منتشر شد(با توجه به تاریخ پست)و با کمی تاخیر کرک این بازی هم منتشر شد که پارسیان گیم این کرک را برای شما آماده کرده(برای دانلود به ادامه مطلب بروید)

Karateka

 

تعداد بازدید از این مطلب: 1414
موضوعات مرتبط: کرک , ,
آراد
14:31
دو شنبه 25 دی 1391

Sins Of a Solar Empire Rebellionیک بازی زیبا و جذاب دیگری است که در سبک استراتژیک تولید شده است،موضوع این بازی مربوط به جنگ میان کهکشان ها است که در این بازی سفینه ها،موجودات و کهکشان های مختلف را مشاهده می کنید.اگر به بازی های استراتژیک علاقه دارید حتما این بازی را تجربه کنید.پارسیان گیم کرک این بازی را که کار گروه Reloaded هست را برای شما آماده کرده است.(برای دانلود به ادامه مطلب بروید)

تعداد بازدید از این مطلب: 1224
موضوعات مرتبط: کرک , ,
آراد
14:28
دو شنبه 25 دی 1391

کمی پیش آپدیت۱٫۴بازیFar Cry 3منتشر شد،اگر کسی این آپدیت رو روی بازی خود نصب کرده باشد دیگر ترینر های قبلی بازی اجرا نخواهند شد،این ترینر برای کسانی هست که آپدیت ۱٫۴ این بازی رو نصب کرده اند.(برای دانلود به ادامه مطلب بروید)

تعداد بازدید از این مطلب: 914
موضوعات مرتبط: ترینر , ,
آراد
14:26
دو شنبه 25 دی 1391

Cut the Rope HD یکی دیگر از بازی های مشهوری است که تقریبا بیشتر افرادی که از اسمارت فون ها استفاده می کنند با این بازی آشنا هستند،شما در این بازی وظیفه دارید با بریدن طناب ها به موجود دوست داشتنی این بازی که بیشتر شبیه قورباقه هست غذا بدید،این ورژن آخرین ورژن ارایه شده از این بازی جذاب می باشد که پارسیان گیم برای شما آماده کرده است،در ادامه می تونید تصاویر درون بازی رو هم مشاهده کنید.(برای دانلود به ادامه مطلب بروید)

تعداد بازدید از این مطلب: 875
موضوعات مرتبط: دانلودبازی , ,
آراد
14:20
دو شنبه 25 دی 1391

Criterion Gamesامروز تریلری ازDLCجدید بازی ماست وانتد۲به نام Ultimate Speed منتشر کرد که در آن رانندگی با ماشین های جدید و رانندگان حرفه ای را نشان می دهد.شما می توانید با رجوع به ادامه مطلب این تریلر را دانلود کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 1773
موضوعات مرتبط: ترینر , ,
آراد
13:4
1 دی 1391

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/f/fd/XCOM_Enemy_Unknown_Game_Cover.jpg/250px-XCOM_Enemy_Unknown_Game_Cover.jpg

دانلود ترینر مناسب با نسخه اصلی بازی ( دانلود )

تعداد بازدید از این مطلب: 1217
بازدید : 1217
آراد
13:4
1 دی 1391
Warfighter.jpg

دانلود سیو بازی مناسب با تمامی نسخه ها ( دانلود )

دانلود ترینر مناسب با نسخه اصلی بازی ( دانلود )

دانلود ترینر مناسب با نسخه 1.0.0.2 ( دانلود )

تعداد بازدید از این مطلب: 1064
بازدید : 1064
آراد
13:4
1 دی 1391
http://uploadpa.com/beta/12/r1sc83akconz1zfyu54g.jpg

دانلود ترینر مناسب با تمامی نسخه ها ( دانلود )

تعداد بازدید از این مطلب: 1065
بازدید : 1065

به نظر شما بهترین بازی جدید کدام است؟

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



باسلام خدمت گیمر های عزیزخوش اومدید به وبلاگ خودتون. من آراد هستم امیدوارم ازاین مطالب استفاده کنید ومثلا بازدن یک رمز ضد پلیس GTAحال سازنده ی بازی رو بگیریدامیدوارم از من و وبلاگم راضی باشید. شما عزیزان علاوه بر نظر دادن می توانیدبه آدرس های زیرmysteryhome.lxb.ir@gmail.com mysteryhome.loxblog.com@gmail.com ایمیل بزنید ونظرات خود را بیان کنید. با تشکر
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به mysteryhome مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر